Follow us on...
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube

نتعرى عشان نتحمم ونتخلص من الاوساخ العالقه مرات ومرات عشان نبدل ملابسنا اللي شافوها الناس علينا ونحاول نغير النظره تحت وطأة ظروف عامه تجبرنا على الانحناء ومرات عشان خنفس دخلت بين الجلد والملابس والأفضل بالحاله هذي اننا نترك الجمل بما حمل عملا بالمثل القائل اترك الداب وشجرته
بما أني هنا في عالم كوليسي قاعد احاول اتخلص من الواقع اللي اعيشه واجرب واشوف كيف نكون لو تعرينا من البرستيج والمثاليات وصدر المجلس والقهوه قبل الشاهي والتمر قبلهم كلهم
كيف لو كانت الدنيا بلا حماس وبلا عباس
كيف لو بقيت مناهجنا جبر وهندسه وحساب مهو أحسن من الرياضيات؟

على العموم ...
ولكل المارين ... اهلا وسهلا
افصخ عقلك واكتب بدون حروف ... جرب يمكن نقدر نتفاهم

Group Discussions

    • ردود 114
    منآل ...
    03-01-2011 03:33 AM الذهاب إلى آخر رد
Showing Discussions 1 of 1